دلبرستان دلبرستان .

دلبرستان

ديوار پوش طرح جنگل

با توجه به زندگي شهري و وجود مشغله هاي زياد براي والدين و هم از طرفي ديگر، امر تك فرزندي در خانواده ها فرستادن كودك به مهدكودك يا خانه بازي براي گذراندن اوقاتي از روز و به نوعي آمادگي بر اي كسب مهارت دوره هاي بعدي مانند مدرسه و هم در اصل ورود به جامعه را ميتوان چاره اي براي اين مساله ديد.خانه بازي و مهد كودك از دو جهت براي والدين به نوعي بايد استاندارد و اصول خود را را دارا باشد كه اين دو اصل عبارتند از سرگرمي كودك با بازي و آموزش صحيح و اصل ديگر ايمني و امنيت فضاي بازي و سرگرمي كودك. موقع تجهيزمهدكودك اين امر را بايد در نظر بگيريم كه اصل ايمن سازي مهد كودك به صورت اصولي انجام شود تا از هر گونه خطر احتمالي جلوگيري شود كه در اين مهم به بحث ايمن سازي ميپردازيم.تاتامي در اصفهان براي امر ايمن سازي كف و فوم ديوارپوش براي ايمن سازي ديواره ها اصولي و ايمن به حساب مي آيد كه در ديوارپوش مهدكودك جز تجهيزات مهدكودك ضروي به حساب مي آيد چرا كه هم در اولويت اول ايمن سازي مهد را ايجاد مينمايد و هم اينكه براي زيبا سازي يا به عبارتي دكوراسيون مهدكودك نيز مناسب ميباشد.ديوارپوش مهد كودك كه با نام فوم طرح حيوانات نيز شناخته ميشود از جنس پلي اتيلن يا جنس eva ميباشد كه پس از ساخت و پردازش در شركت توليد كننده با استفاده از يك روكش طرح دار كه برروي فوم لمينت ميگردد محصول نهايي حاصل ميشود.ديوارپوش مهد كودك بايد حداقل ارتفاع1متر را دارا باشد و به صورت محكم و استوار بر روي ديوارها قرار گيرد و نهايت نصب شود ، كه ديوارپوش طرح جنگل داراي ارتفاع 1متر و ديوارپوش تاتامي در اصفهان داراي ارتفاع30/1متر ميباشد.

نمونه ديوار پوش طرح جنگل فومي

 

نصب اين محصول با استفاده از چسب دو طرفه و ياچسب آهن صورت ميگيرد كه اين محصول را برروي ديوار فيكس كند.ديوارپوش مهد كودك در ضخامت هاي مختلف قابل سفارش و عرضه ميباشد كه ميتوان مهمترين ضخامت براي اين محصول ايمن سازي مهدكودك را ضخامت8 و10ميل نام برد .در مجموع ميتوانيم بگوييم كه كودكان در حين بازي و سرگرمي در مهدكودك ممكن است كه با ديواره مهد برخورد كنند كه همين امر باعث اين امر ميشود كه بحث ايمن سازي را در نظر گرفته و در اولويت امر براي تجهيز اين مكان  قرار دهيم يا به طور مثال :سرسره موزي كه از تجهيزات جدانشدني مهد كودك محسوب ميشود را وقتي كه در خانه بازي يا مهد با فضاي محدود براي خروجي استخر توپ خرسي قرار ميدهيم و كودك از اين سرسره خانگي پايين مي آيد اين خطر وجود دارد كه با ديوار برخورد كند ، كه براي اين مساله از ديوارپوش فومي استفاده ميكنيم يا در فضاي حياط مهدكودك براي بحث ايمني تجهيزات سرسره پاركي ميتوانيم ديواره و پايه سرسره را با فوم طرح اقيانوس پوشش دهيم ،از جهتي ديگر براي جلو گيري از تداخل فضاي استفاده تجهيزات خانه بازي با يكديگر ميتوانيم از نرده درختي يا پارتيشن مهد كودك استفاده كنيم كه در اصل ايمن سازي را با زيباسازي در كنار يكديگر ادغام كرده ايم.

https://500px.com/p/hodhodtoybox?view=photos

https://www.openstreetmap.org/user/hodhodtoybox

https://gitlab.vuhdo.io/hodhodtoybox

https://peatix.com/user/21836854/view

https://www.kongregate.com/accounts/hodhodtoybox

https://www.exchangle.com/hodhodtoybox

https://unsplash.com/@hodhodtoybox

https://coub.com/3f61213d8938e0758219

https://www.empowher.com/users/hodhodtoybox

https://hrjobs.lattice.com/employers/2997624-hodhodtoybox

https://www.divephotoguide.com/user/hodhodtoybox

https://telegra.ph/httpshodhodtoyboxir-04-17

https://git.qoto.org/hodhodtoybox

https://www.momexclusive.com/members/hodhodtoybox/

https://www.magcloud.com/user/hodhodtoybox

https://www.tumblr.com/blog/hodhodtoybox-1

https://www.giantbomb.com/profile/hodhodtoybox/

https://www.sbnation.com/users/hodhodtoybox


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۱:۴۰:۰۱ توسط:saman موضوع:

انقلابي در صنعت موشن گرافيك به دست پلاسينگ | نوآوري، خلاقيت و فراتر از آن

انقلابي در صنعت موشن گرافيك به دست پلاسينگ | نوآوري، خلاقيت و فراتر از آن

در نشست خبري پربازتابي كه اخيراً توسط آژانس ديجيتال ماركتينگ پلاسينگ در سايت گرافيك دينگ(graphicding.com) منتشر شد، اين شركت با نمايش نوآوري‌هاي خيره‌كننده خود در زمينه موشن گرافيك، توجه جهاني را به خود جلب كرده است. گزارش منتشر شده در اين نشست، با حضور خبرنگاران برجسته داخلي و بين‌المللي، به تفصيل بيانگر تأثير گسترده پلاسينگ در بالا بردن استانداردهاي صنعت موشن گرافيك در سطح جهاني است.

پلاسينگ، كه به عنوان پيشگام بي‌بديل در نوآوري و خلاقيت در ايران شناخته مي‌شود، به شكلي استادانه مرزهاي فناوري‌هاي موجود را در حوزه موشن گرافيك جابجا كرده و با معرفي تكنيك‌ها و فناوري‌هاي نوين، خود را در صدر شركت‌هاي برتر اين صنعت مستقر كرده است. استفاده از هوش مصنوعي براي خلق صحنه‌هاي پيچيده و انيميشن‌هاي سه‌بعدي، پلاسينگ را از ديگر رقبا متمايز كرده و به يك نام معتبر در بازارهاي داخلي و بين‌المللي بدل ساخته است.

پروژه‌هاي برجسته پلاسينگ شامل ساخت تبليغات ويديويي براي بزرگترين شركت‌هاي تكنولوژي جهان است كه در آن‌ها از تركيب هنرهاي ديجيتالي و تكنولوژي‌هاي پيشرفته براي خلق آثاري خيره‌كننده استفاده شده است. اين پروژه‌ها نه تنها در ايران بلكه در عرصه بين‌المللي نيز مورد تحسين قرار گرفته‌اند.

تيم خلاق پلاسينگ، متشكل از جوانان مستعد و خلاق، با بهره‌گيري از آخرين دستاوردهاي علمي و فناوري، در تلاش است تا آثاري نوآورانه خلق كند. اين شركت همچنين به توسعه‌ي فرهنگ و هنر ديجيتال در ايران مي‌پردازد و از طريق برگزاري كارگاه‌ها و سمينارها، دانش و تجربه خود را با علاقه‌مندان به اشتراك مي‌گذارد.

پلاسينگ، با تأسيس خود در زمينه نوآوري و پيشرفت فناوري، توانسته است نه تنها در بازار داخلي بلكه در سطح بين‌المللي به عنوان يك رهبر شناخته شود. با بهره‌گيري از تكنولوژي‌هاي نوين و خلاقيت‌هاي بي‌پايان، پلاسينگ نامي شگفت‌انگيز براي خود رقم زده است.

نقش موشن گرافيك در آينده تبليغات ويديويي و برندينگ

به نظر مي‌رسد آژانس ديجيتال ماركتينگ پلاسينگ با جلب توجه گسترده رسانه‌ها، يك جايگاه بسيار مهم در صنعت موشن گرافيك به دست آورده است. مقاله‌اي كه به تازگي در سايت گرافيك دينگ منتشر شده است، به وضوح اين نقش برجسته و تأثيرگذار را بر صنعت تبليغات ويدويي نشان مي‌دهد.

آژانس ديجيتال ماركتينگ پلاسينگ (plusing.ir) با بهره‌گيري از تكنولوژي‌هاي پيشرفته و خلاقيت‌هاي بصري، به عنوان يكي از پيشروهاي صنعت موشن گرافيك شناخته شده است. ارائه بيش از ?? نمونه متنوع و جذاب از موشن گرافيك، به عنوان نمونه‌هايي از داستان‌هاي بصري ماندگار و تأثيرگذار، مخاطبان را در سراسر جهان به خود جلب كرده است.

در دوره‌اي كه صنعت تبليغات ديجيتالي به سرعت در حال پيشرفت است، پلاسينگ با ايجاد استانداردهاي جديد و تعريف مجدد اين صنعت، نقش بسيار مهمي را ايفا كرده است. همكاري‌هاي موفق با برندهاي بين‌المللي نشان‌دهنده كيفيت و اعتماد به خدمات اين آژانس مي‌باشد.

با توجه به اين توانمندي‌ها و دستاوردها، پلاسينگ به عنوان الگويي براي ساير شركت‌ها در سطح جهاني شناخته خواهد شد. تأثيرگذاري اين آژانس در بازار جهاني نشان از اهميت و توانايي آن در شكل‌دهي آينده تبليغات ديجيتالي دارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۵:۲۲:۲۵ توسط:saman موضوع: