دلبرستان دلبرستان .

دلبرستان

پرطرفدار ترين لوازم باشگاهي شيائومي

پرطرفدار ترين لوازم باشگاهي شيائومي

كمپاني بزرگ شيائومي كار خود را با توليد تلفن هاي همراه هوشمند آغاز كرد اما به مرور فعاليت خود را در حوزه هاي مختلف گسترش داد. در حال حاضر يكي از لاين هاي توليد فعال شيائومي، خط توليد انواع لوازم ورزشي و باشگاهي مي باشد. با اينكه اغلب لوازم ورزشي توليد شده توسط اين برند شامل تردميل (خانگي و باشگاهي)، اسكي فضايي، دوچرخه ثابت (ايستاده و نشسته)، صندلي ماساژور، ماساژور پا، دوربين هاي ورزشي مخصوص، ترازوهاي هوشمند شيائومي و ... با استقبال بالايي مواجه شده اند، اما در ادامه قصد داريم به پرطرفدار ترين لوازم باشگاهي شيائومي بپردازيم.

با پرطرفدار ترين لوازم باشگاهي شيائومي ، قدرتمند ورزش كنيد.

بسياري از افراد به دلايل مختلفي از جمله آلودگي هوا، بيماري هاي پيش بيني نشده و ... كمتر به سراغ باشگاه ها مي روند و مايل به ورزش كردن در خانه هستند. با خريد لوازم ورزشي به راحتي مي توانيد در خانه ورزش كنيد و بدني سالم و سرزنده داشته باشيد. با محصولات ورزشي توليد شده توسط برند شيائومي شما مي توانيد قدرتمند ورزش كنيد و لذت ببريد.ضمن اينكه برخي از محصولات اين برند نام آشنا براي استفاده در باشگاه ها نيز مناسب است.

بنابراين نيازي نيست براي ورزش كردن حتما به سراغ فضاي باز و يا حتي باشگاه برويد، با تهيه پرطرفدار ترين لوازم باشگاهي شيائومي قادر خواهيد بود ورزش كردن را به يكي از روتين هاي روزانه خود تبديل كنيد.

در ادامه پيرامون پرطرفدار ترين لوازم باشگاهي شيائومي شامل تردميل شيائومي، دوچرخه شيائومي و ترازو شيائومي توضيحاتي را آورده ايم:

تردميل شيائومي

تردميل از مناسب ترين لوازم ورزشي براي ورزش كردن در خانه به شمار مي رود. در برخي موارد به دلايل مختلفي از جمله آب و هواي نامساعد، ترافيك و ... امكان پياده روي در فضاي باز وجود ندارد. در چنين شرايطي يك تردميل جمع و جور خانگي مي تواند به بي تحركي هاي شما پايان دهد.

تردميل هاي توليد شده توسط برند شيائومي، ضمن برخورداري از كيفيت فوق العاده بالا، داراي قيمت هاي پايين تري نسبت به تردميل ديگر برندها مي باشد. ضمن اينكه برخي از تردميل هاي توليد شده توسط اين برند داراي ساختار تاشو است و به راحتي مي توانيد آن را در كوچكترين فضاها شامل زير تخت و يا زير مبل نيز جاي دهيد.

متريال مورد استفاده براي ساخت بدنه

در ساخت بدنه تردميل هاي شيائومي در مدل هاي R1 Pro، A1 Pro، R1  از آلياژ آلومينيوم مقاوم استفاده شده است. آلياژي كه ساختار مقاوم، مرغوب و با دوام تردميل ها را تضمين مي كند؛ به طوري كه در يك بازه زماني طولاني مي توانيد به راحتي از آن ها براي دويدن و پياده روي استفاده كنيد.

همينطور تسمه اين محصولات نيز از تخته فيبري با چگالي بالا يا آلياژ آلومينيوم توليد شده است. البته در توليد تسمه دويدن از پلاستيك  EVAنيز استفاده شده است. موادي كه به تسمه دويدن حالت ارتجاعي بالا و در عين حال ضربه گير را مي بخشند.

سرعت تردميل شيائومي

سرعت هر يك از تردميل هاي شيائومي با توجه به توان مصرفي آن ها بين 0.5 الي 10 كيلومتر بر ساعت متغير مي باشد. همينطور مدل هاي مختلف تردميل شيائومي قادر هستند كه وزن زيادي را تحمل كنند. به عنوان مثال تردميل Walking Pad R1 قادر به تحمل 110 كيلوگرم بار است.

داراي نمايشگر LED

بر روي صفحه نمايش تردميل هاي شيائومي، يك LED تعبيه شده است كه بر روي آن مسافت طي شده، سرعت حركت و همينطور زمان ورزش كردن نمايش داده مي شود.

قابليت كنترل از راه دور

يكي از ويژگي هاي تردميل شيائومي كه آن را تبديل به يكي از پرطرفدار ترين لوازم باشگاهي شيائومي كرده است، امكان كنترل از راه دور آن به واسطه اپليكيشن هاي اختصاصي شيائومي مي باشد.  اينگونه كاربران مي توانند با اتصال به اپليكيشن مخصوص شيائومي فعاليت هاي ورزشي روزانه خود را از طريق گوشي موبايل بررسي كنند و كالري مصرفي را در دوره تناسب اندام خود دنبال نمايند.

همينطور در تردميل هاي توليد شده توسط برند باكيفيت شيائومي، برنامه هاي كاربردي و مجموعه كاملي از حركات ورزشي به كاربران ارائه مي شود.

 

 

دوچرخه هاي ورزشي ثابت از پرطرفدار ترين لوازم باشگاهي شيائومي

يكي ديگر از محصولات و لوازم ورزشي توليد شده توسط برند شيائومي كه با استفاده از آن مي توان تناسب اندام را در منزل تجربه كرد، دوچرخه هاي ثابت توليد شده توسط اين برند است. دوچرخه اي كه به دليل صداي كم و در عين حال عملكرد بسيار مناسب براي استفاده در آپارتمان گزينه اي بسيار ايده آل به شمار مي رود.

طراحي دوچرخه شيائومي

دوچرخه هاي ثابت از كالاهاي ورزشي هستند كه به تناسب اندام كمك مي كنند. شيائومي در طراحي اين كالاي ورزشي از فناوري هاي روز دنيا استفاده كرده است، به طوري داراي حداقل سر و صدا مي باشد.

در ساخت دوچرخه شيائومي از شاسي فولادي استفاده شده است كه مقاومت و توانايي تحمل وزن بسيار بالا را دارد. بنابراين اشخاص با وزن سنگين نيز مي توانند به راحتي از اين تجهيزات استفاده كنند.

بر روي فرمان دوچرخه نيز صفحه نمايشي وجود دارد كه اطلاعاتي شامل ميزان سرعت، مدت زمان تمرين و همينطور موادر ديگر را در اختيار كاربر قرار مي دهد.

حمل و يا جا به جايي اين وسيله بر روي انواع سطوح به دليل داشتن چرخ هاي كوچك تعبيه شده در زير آن بسيار آسان است.

تغيير ميزان قدرت و مقاومت با استفاده از نيروي مغناطيسي

در دوچرخه هاي ورزشي ثابت به منظور تغيير ميزان قدرت و مقاومت، از نيروهاي مغناطيسي تسمه هاي فلزي استفاده شده است. اينگونه كاربران به راحتي مي توانند در هنگام ورزش قدرت و مقاومت را بر اساس نياز خود تنظيم كنند.

قابليت كنترل از طريق اتصال به اپليكيشن اختصاصي شيائومي

با استفاده از اتصال به اپليكيشين اختصاصي شيائومي به نام Mi Home ، مي توان به راحتي تنظيمات دستگاه را كنترل و مديريت كرد. كاربران اينگونه مي توانند فعاليت ها و كالري هايي كه مي سوزانند را بهتر مديريت كنند.

 

 

قابليت تنظيم ارتفاع صندلي

ارتفاع صندلي و دسته دوچرخه ثابت شيائومي قابل تنظيم است. به طوري كه امكان تغيير ارتفاع صندلي با توجه به قد افراد وجود دارد. اينگونه كاربران مي توانند با تنظيم ارتفاع صندلي، بهترين وضعيت نشستن را در هنگام كار با دوچرخه ثابت براي خود در نظر بگيرند.

ضمن اينكه در مدل هاي مختلف دوچرخه ثابت شيائومي، امكان تنظيم فاصله صندلي تا دسته دوچرخه نيز وجود دارد. اين قابليت امكان استفاده راحت تر از دستگاه را براي كاربران فراهم مي كند.

پدال هاي اين وسيله ورزشي از پرطرفدار ترين لوازم باشگاهي شيائومي نيز به گونه اي است كه به دليل داشتن بندهاي سيليكوني، از درون ركاب ليز نمي خورد.

ترازوي هوشمند

شايد ترازوي هوشمند براي بسياري از افراد كمي نامفهوم به نظر برسد؛ چراكه يك ترازو به جز نشان دادن عدد وزن كارايي ديگري ندارد. اما جالب است بدانيد كه ترازوهاي شيائومي يك گجت هوشمند هستند كه نشان دادن وزن دقيق، ساده ترين كارايي آن ها مي باشد. ترازوهاي توليد شده توسط برند شيائومي به دليل پايش سلامتي و نمايش اطلاعات مفيد از بدن كاربر، تبديل به يكي از پرطرفدار ترين لوازم باشگاهي شيائومي شده اند.

ترازوهاي هوشمند شيائومي از طريق بلوتوث به گوشي هوشمند متصل مي شوند. براي استفاده از تمامي امكانات ترازو بايد نرم افزار Mi Fit را بر روي گوشي تلفن همراه خود نصب كنيد تا بتوانيد اطلاعات مختلف بدن خود را بر روي گوشي خود مشاهده كنيد. از سوي ديگر اين ترازو ها قابل همگام سازي با مچ بند و ساعت هوشمند مي باشند.

اين محصول داراي نمايشگر LED است و انرژي آن نيز به وسيله يك باتري قلمي تامين مي شود. حداكثر وزن قابل تحمل در ترازوهاي شيائومي، حدود 150 كيلوگرم مي باشد.

امكانات ترازوي هوشمند شيائومي

از پرطرفدارترين ترازوها شيائومي، مدل Mi-Smart-Scale2  است كه قادر به اندازه گيري شاخص هاي سلامتي مي باشد. از امكانات اين ترازو مي توان به قابليت محاسبه شاخص توده بدني (BMI) با استفاده از نرم افزار، اندازه گيري چربي بدن و چربي شكمي ، اندازه گيري توده عضلاني، تعيين فرم بدن، اندازه گيري آب توده استخواني، نشان دادن وزن بدن و ... اشاره كرد.

كاربران مي توانند با دريافت تمامي اطلاعات از ترازوي هوشمند شيائومي و رديابي تغييرات خود در طي ماه هاي مختلف، سلامتي خود را كنترل كنند. لازم به ذكر است كه تمامي اطلاعات شما در اپليكيشن نصب شده بر روي گوشي هوشمند شيائومي نيز ثبت مي شود.

امكان ثبت سفارش خريد انواع ترازوهاي شيائومي از طريق سايت فروشگاه شيائومي وجود دارد. شما عزيزان مي توانيد براي مشاهده جزئيات هر يك از ترازوهاي هوشمند شيائومي از وبسايت ديدن كنيد.

خريد اينترنتي پرطرفدار ترين لوازم باشگاهي شيائومي

با گسترش تكنولوژي و اينترنت، خريد لوازم ورزشي شيائومي نيز آسان تر شده است. افرادي كه قصد دارند به صورتي اينترنتي پرطرفدار ترين لوازم باشگاهي شيائومي را خريداري كنند، مي توانند از وبسايت فروشگاه شيائومي ديدن كنند. امكان بررسي جزئيات هر يك از محصولات شيائومي از طريق وبسايت مجموعه امكان پذير است.

https://theomnibuzz.com/%d8%b1%d8%a7%d9%87%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%ac%d9%87%db%8c%d8%b2%db%8c%d9%87-%d8%9b-%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%85-%d8%a2%d9%86%da%86%d9%87-%da%a9%d9%87-%d8%a7%d8%b2-%d9%84%d9%88 /

https://www.click4r.com/posts/g/10446089 /

https://friend007.com/read-blog/71840

https://beterhbo.ning.com/profiles/blogs/6409057:BlogPost:4706038

https://www.homify.co.uk/ideabooks/9431243

https://www.zupyak.com/p/3706819/t/rhnmy-khryd-jhyzyh-tmm-anchh-khh-z-lwzm-mnzl-nyz-dryd

https://www.launchora.com/story/1687588228--0

https://www.4yo.us/blogs/54124/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%AC%D9%87%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%87-%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%85-%D8%A2%D9%86%DA%86%D9%87-%DA%A9%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85-%D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84-%D9%86%DB%8C%D8%A7%D8%B2

https://postheaven.net /

https://writeablog.net /

https://oniros.eu/npkaaz9ptx

http://mnuhammadzaid1.unblog.fr/2023/06/24/%d8%b1%d8%a7%d9%87%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%84%d9%88%d8%a7%d8%b2%d9%85-%d8%b7%d8%a8%db%8c%d8%b9%d8%aa-%da%af%d8%b1%d8%af%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d9%85%d8%ad%d8%b5%d9%88%d9%84 /

http://mehfeel.net/mehfeel/forum/topic/51923

https://www.dailystrength.org/journals/rhnmy-khryd-lwzm-tby-t-grdy-z-mhswlt-shyywmy

https://squareblogs.net/1xhnkzqhg3


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۵۴:۲۸ توسط:saman موضوع: